Biura Rachunkowe i Doradcy Podatkowi
Przygotowujemy programy ubezpieczenia OC dla biur rachunkowych oraz doradców podatkowych a następnie poszukujemy ubezpieczyciela, który udzieli ochrony w zamian za możliwie najniższą składkę.
Rozwiązania rekomendowane przez nas jako optymalne dla tego typu działalności, zbudowane są z trzech modułów:
- ubezpieczenie obowiązkowe, w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Finansów,
- ubezpieczenie nadwyżkowe, podniesienie limitu ochrony na zasadach polisy dobrowolnej,
- ubezpieczenie uzupełniające, pokrywające czynności często wykonywane przez biura rachunkowe a nie objęte ochroną w zakresie polisy obowiązkowej (np. szkody w dokumentacji, szkody wyrządzone przez podwykonawców, OC najemcy i inne).
Co nas wyróżnia:
- do ubezpieczeń podchodzimy nierutynowo, rekomendujemy przemyślany i dostosowany do indywidualnych potrzeb zakres ubezpieczenia,
- ułatwiamy zawarcie umowy ubezpieczenia, wystarczy kontakt telefoniczny z naszym biurem lub wypełnienie formularza,
- atrakcyjne, indywidualnie negocjowane poziomy stawek,
- informujemy o terminach płatności składek oraz odnowień polis,
- służymy radą przed zawarciem umowy ubezpieczenia oraz w trakcie jej trwania,
- w przypadku szkody, zapewniamy eksperckie wsparcie bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, formułujemy roszczenie i nadzorujemy termin wypłat należnych świadczeń i odszkodowań.